INFORMACJA
Zamknij okienko
Ten dzia│ wymaga podania has│a:
Has│o: 
Zamknij okienko
Ten plik wymaga podania has│a:
Has│o: 
Zamknij okienko
 
Newsletter:
Email: 
Kod: 
Kod: 
Opcja:  dodaj usu˝
 Kultura naszym biznesem:
Szkolenia i doradztwo
Charakterystyka szkoleń
W ramach projektu „Kultura naszym biznesem” przewidziano dwa cykle szkole┼ä, w latach 2011 – 2012 i 2012 – 2013. Uczestnicy projektu bior─ů udzia┼é w jednym cyklu szkole┼ä. W ka┼╝dym cyklu mo┼╝e wzi─ů─ç udzia┼é trzydzie┼Ťci osób, które zostan─ů podzielone na dwie grupy pi─Ötnastoosobowe (szkolenia spin-off, spin-out) i trzy podgrupy dziesi─Öcioosobowe (zaj─Öcia kompetencyjne). Ca┼ékowity wymiar szkole┼ä dla ka┼╝dego Uczestnika wynosi dziewi─Ö─çdziesi─ůt dwie godziny.

Oprócz szkole┼ä w projekcie przewidziano dwutygodniowe praktyki w organizacjach, aktywnie dzia┼éaj─ůcych w obszarze przemys┼éów kreatywnych. Wybór organizacji zostanie podyktowany zainteresowaniami Uczestnika oraz charakterem dzia┼éalno┼Ťci, dla której b─Ödzie przygotowywa┼é biznesplan.     

Dodatkowo po cyklu zaj─Ö─ç kompetencyjnych, w ramach których Uczestnicy naucz─ů si─Ö jak przygotowa─ç biznesplany, organizator zapewni profesjonalne doradztwo w zakresie jego tworzenia w wymiarze dwudziestu godzin na osob─Ö. Biznesplany b─Öd─ů przygotowywane pod k─ůtem ubiegania si─Ö o dofinansowanie na rozpocz─Öcie w┼éasnej dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej w Dzia┼éaniu 6.2 – Wsparcie oraz promocja przedsi─Öbiorczo┼Ťci i samozatrudnienia.

Zaj─Öcia kompetencyjne poprzedzi badanie potrzeb szkoleniowych Uczestników.


Zakres tematyczny szkoleń
Modu┼é I – Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç akademicka
Analiza poj─Öcia „innowacyjno┼Ť─ç”. Czynniki wp┼éywaj─ůce na innowacyjno┼Ť─ç. Formy przedsi─Öbiorczo┼Ťci akademickiej z uwzgl─Ödnieniem do┼Ťwiadcze┼ä ameryka┼äskich. Czynniki warunkuj─ůce rozwój przedsi─Öbiorczo┼Ťci akademickiej. Instytucje wspieraj─ůce przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç akademick─ů. Przedsi─Öbiorstwa spin-off, spin-out jako szczególne przejawy przedsi─Öbiorczo┼Ťci akademickiej. Ameryka┼äskie przyk┼éady dobrych praktyk.

Modu┼é II – Zak┼éadanie przedsi─Öbiorstw typu spin-off, spin-out
Zak┼éadanie przedsi─Öbiorstw z uwzgl─Ödnieniem procedur charakterystycznych dla przedsi─Öbiorstw spin-off, spin-out – zasady wykorzystania infrastruktury naukowej uczelni, ochrona w┼éasno┼Ťci intelektualnej, rodzaje umów pomi─Ödzy osobami zak┼éadaj─ůcymi przedsi─Öbiorstwo spin-off, a uczelni─ů.

Modu┼é III – Zarz─ůdzanie przedsi─Öbiorstwem spin-off, spin-out
Zarz─ůdzanie przedsi─Öbiorstwem z uwzgl─Ödnieniem elementów charakterystycznych dla przedsi─Öbiorstw spin-off, spin-out – modele zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem, marketing, promocja, pozyskiwanie partnerów biznesowych i ┼Ťrodków na prowadzenie dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej.

Modu┼é IV – Relacje w biznesie
┼Ürodowisko biznesowe. Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu. Skuteczna komunikacja interpersonalna. Nawi─ůzywanie kontaktów biznesowych. Negocjacje. Zarz─ůdzanie czasem.

Zaj─Öcia kompetencyjne
Kreowanie postaw przedsi─Öbiorczych. Psychologiczne uwarunkowania postaw przedsi─Öbiorczych. Cechy i kompetencje przedsi─Öbiorcy. My┼Ťlenie kreatywne. Autoprezentacja. Komunikacja. Techniki kontroli stresu. Metodologia opracowania biznesplanu. Tworzenie biznesplanu w┼éasnej dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej.

Harmonogram szkoleń
Rok 2012/2013
Grupa I
Szkolenia spin-off, spin-out
Modu┼é I (12 h, 4 + 8) – 19.10, 20.10.2012
Modu┼é II (12 h, 4 + 8) – 26.10, 27.10.2012
Modu┼é III (12 h, 4 + 8) – 9.11, 10.11.2012
Modu┼é IV (16 h, 8 + 8) – 23.11, 24.11.2012

Grupa II
Szkolenia spin-off, spin-out
Modu┼é I (12 h, 4 + 8) – 26.10, 27.10.2012
Modu┼é II (12 h, 4 + 8) – 9.11, 10.11.2012
Modu┼é III (12 h, 4 + 8) – 23.11, 24.11.2012
Modu┼é IV (16 h, 8 + 8) – 30.11, 1.12.2012

Zaj─Öcia kompetencyjne
Podgrupa I (10 osób)
Zjazd I (13 h, 5 + 8) – 7.12, 8.12.2012
Zjazd II (13 h, 5 + 8) – 14.12, 15.12.2012
Zjazd III (14 h, 6 + 8) – 11.01, 12.01.2013

Podgrupa II (10 osób)
Zjazd I (13 h, 5 + 8) – 7.12, 8.12.2012
Zjazd II (13 h, 5 + 8) – 21.12, 22.12.2012
Zjazd III (14 h, 6 + 8) – 11.01, 12.01.2013

Podgrupa III (10 osób)
Zjazd I (13 h, 5 + 8) – 14.12, 15.12.2012
Zjazd II (13 h, 5 + 8) – 4.01, 5.01.2012
Zjazd III (14 h, 6 + 8) – 18.01, 19.01.2013

Zapraszamy do naszego kina
Współpracujemy z WUP
Cyfryzacja kin współfinansowana przez
Partnerzy MSKC
[Tutaj powinien byŠ objekt FLASH]
Fundator